سفارش تبلیغ
صبا ویژن

چطور یک فوتبالیست حرفه ای شویم

علم تمرین

مهارت های خود را به عنوان یک مدافع تقویت کنید. دفاع از دروازه در مقابل مهاجم حریف یک دستاورد دست کم گرفته شده است. 3 نکته اساسی وجود دارد که هنگام محافظت از بازیکنان در فوتبال باید به آنها توجه کنید: [4]

اگر حریف شما با توپ شروع و متوقف شد ، قبل از ضربه زدن به طرف دیگر ، یا تظاهر ، ترفندها یا شوخی های دیگر را امتحان کرد فریب نخورید. در عوض ، همیشه چشم خود را روی توپ نگه دارید.

بین توپ و دروازه بمانید. به عبارت دیگر ، اجازه ندهید توپ پشت سر شما قرار بگیرد.

بلافاصله پس از برخورد مهاجم به توپ روی دریبل - آن زمانی است که شما باید وارد میدان شوید و یا توپ را ضربه بزنید یا به طرف هم تیمی باز ضربه بزنید. به این می گویند پیش بینی دریبل ، و برای ضربه زدن به توپ از بازیکن مهاجم ضروری است.

 

قسمت

2

بازی بر اساس قوانین

تصویری با عنوان بازی فوتبال مرحله 11

1

موضوع بازی را درک کنید. شما با به ثمر رساندن گل های بیشتر از حریف ، در یک مسابقه فوتبال برنده می شوید. یک گل زمانی به ثمر می رسد که کل توپ از خط دروازه حریف در محدوده تور عبور کند. [5]

دروازه بان ها ، وقتی در محوطه جریمه خود هستند ، تنها بازیکنان داخل زمین هستند (که به آنها زمین هم می گویند) که می توانند از بازوها یا دستان خود استفاده کنند. سایر بازیکنان می توانند از هر قسمتی از بدن خود به جز بازوها و دستان خود استفاده کنند.

یک بازی نظارتی (که به آن مسابقه نیز گفته می شود) معمولاً 90 دقیقه است و از 2 نیمه 45 دقیقه ای تشکیل شده است.

تصویری با عنوان بازی فوتبال مرحله 12

2

موقعیت های فوتبال را بشناسید. در کل 11 بازیکن (در هر تیم) برای شروع بازی در زمین حضور دارند. اگرچه می توان موقعیت ها را به هر نحوی که مربی مناسب می داند تغییر داد ، معمولاً 4 مدافع ، 4 هافبک ، 2 مهاجم و 1 دروازه بان وجود دارد. [6]

مدافعان معمولاً پشت خط هافبک می مانند تا از گلزنی تیم دیگر جلوگیری کنند. آنها باید پاس های خروجی (پاکسازی) خوبی داشته باشند و معمولاً از نظر بدنی بزرگتر از سایر بازیکنان هستند.

هافبک ها بیشترین دوندگی را انجام می دهند ، زیرا ترکیبی از دفاع و حمله را بازی می کنند. آنها معمولاً حمله را تنظیم می کنند و باید در نگه داشتن توپ و ارسال خوب عمل کنند.

مهاجمان/مهاجمان بیشترین ضربه را در شوت زدن توپ دریافت می کنند. آنها باید سریع ، چابک باشند و بتوانند با قدرت و دقت در عرض چند ثانیه شلیک کنند. آنها اغلب سریع ترین بازیکنان زمین هستند.

دروازه بان از محوطه جریمه 18 یاردی محافظت می کند و تنها بازیکنی است که می تواند از دستان خود استفاده کند (اما فقط در محوطه جریمه خود). دروازه بان باید چابک ، انعطاف پذیر ، سریع پیش بینی شده و در برقراری ارتباط خوب باشد