سفارش تبلیغ
صبا ویژن

چطور یک داور موفق فوتبال شویم

اگر به ورزش و ارتباطات علاقه دارید، تبدیل شدن به یک تحلیلگر ورزشی می تواند شغل مناسبی برای شما باشد. اگرچه داشتن عشق به ورزش یک دارایی در این شغل است، اما باید آموزش، آموزش و تجربه مناسب را نیز کسب کنید.

 

در این مقاله توضیح می‌دهیم که یک تحلیلگر ورزشی چه می‌کند، میانگین حقوق برای این موقعیت را ارائه می‌کند، مراحل تبدیل شدن به یک آنالیزور ورزشی را فهرست می‌کنیم و به برخی از سوالات متداول در مورد این حرفه پاسخ می‌دهیم.

 

مطالب مرتبط: چگونه اشتیاق خود را پیدا کنید

 

یک تحلیلگر ورزشی چه می کند؟

تحلیلگران ورزشی از مهارت های تحلیلی و ارتباطی قوی خود برای تحقیق و گزارش داستان های مرتبط با ورزش برای رسانه های مختلف استفاده می کنند. افرادی که این حرفه را دنبال می کنند اغلب برای منابع رسانه های آنلاین، نشریات چاپی، روزنامه ها، ایستگاه های رادیویی و تلویزیونی کار می کنند. اگرچه بسیاری از تحلیلگران ورزشی به صورت تمام وقت توسط یک کارفرما استخدام می شوند، برخی تصمیم می گیرند با فروش داستان های خود به ناشران به عنوان پیمانکار مستقل کار کنند.

 

به عنوان یک تحلیلگر ورزشی، هر روز متفاوت است. آنها باید از مکان های مختلف برای پوشش رویدادهای ورزشی مختلف کار کنند. برای مقابله با این شغل پرفشار و همیشه در حال تکامل، تحلیلگران ورزشی باید پرانرژی، خلاق و مبتکر باشند.

 

مطالب مرتبط: راهنما: نحوه انتخاب شغل

 

میانگین حقوق یک تحلیلگر ورزشی

اگرچه اطلاعات مشخصی درباره حقوق و دستمزد برای تحلیلگران ورزشی وجود ندارد، اما به گفته گزارشگران اداره آمار کار، خبرنگاران و تحلیلگران اخبار پخش به طور متوسط ??43490 دلار در سال درآمد دارند. در اینجا برخی از عناوین شغلی مشابه دیگر وجود دارد که می تواند به شما ایده دهد که حرفه ای ها در این زمینه چه کاری انجام می دهند:

 

گوینده رادیو: 14.73 دلار در ساعت

خبرنگار خبر: 38647 دلار در سال

خبرنگار: 42509 دلار در سال

مهندس پخش: 62635 دلار در سال