سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قوانینی که باید به آنها توجه کنید

 علم تمرین

یک کیت بازیکن داشته باشید

هر بازیکنی یک لباس دارد، از پیراهن گرفته تا کفش های بازی. در سطح حرفه ای این موارد ارائه خواهد شد. اما زمانی که شروع به کار می کنید، باید برای تهیه بیشتر اقلام خودتان سرمایه گذاری کنید. از آنجایی که همه از نظر مالی ثبات ندارند، راه‌های خاصی وجود دارد که می‌توانید برای جمع‌آوری سرمایه برای خرید یک کیت تمرینی و بازی استفاده کنید. می توانید از دوستان خود بخواهید که از نظر مالی از شما حمایت کنند، سعی کنند به صورت پاره وقت کار کنند یا حتی به دنبال حمایت مالی فوتبال در منطقه خود باشند.

 

8. عادات غذایی

چیزی که به شدت می خورید تعیین می کند که چه نوع بازیکنی خواهید بود. خوردن ناسالم فقط باعث افزایش وزن غیرضروری شما می شود که انجام کارهای روزمره فوتبال را برای شما سخت می کند. از طرف دیگر، اگر سالم غذا بخورید، برای بازی فوتبال پر نشاط و قدرت خواهید شد، برجسته ترین بازیکنان کلاس جهانی مانند کریستیانو رونالدو رژیم های غذایی قدرتمند را در برنامه روزانه خود ادغام کرده اند. شما باید به دنبال راهی برای تغذیه سالم باشید و سیستمی داشته باشید که بتوانید در کوتاه مدت و بلند مدت زندگی کنید.

 

نکته حرفه ای: به همان اندازه که برای ساختن آن در دنیای شلوغ فوتبال نیاز دارید یک ماشین لاغر باشید، کمی تفریح ??هم ضرری ندارد. هنگامی که برنامه غذایی خود را تنظیم کردید، به دنبال یک روز یا یک فاصله زمانی معقول باشید که بتوانید رژیم را کنار بگذارید و کمی سرگرم شوید. هر چند سعی کنید زیاده روی نکنید.

 

9. ورزش کنید

فراتر از صرف غذای خوب، باید چند قدم اضافی بردارید تا مطمئن شوید که به اندازه کافی برای بازی مناسب هستید. چیزی که باید در آن ثابت باشد، اراده شما برای ورزش است. ورزش ممکن است با تمرین در هم پیچیده باشد، اما وقتی عمیق تر به آن بپردازید، تفاوت را می بینید. تمرین تمرین هدفمندی است که شما و تیمتان اغلب اوقات توسط مربی یا مربی انجام می شود. از سوی دیگر، ورزش، تلاش اضافی است که شما برای تناسب کافی برای روال معمول خود انجام خواهید داد. این گونه فعالیت ها شامل دویدن یا دویدن، رفتن به باشگاه، پیاده روی و غیره است.